Συχνές Ερωτήσεις FQA
Online: Μπορείτε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά απευθείας μέσα από το κατάστημα στο οποίο βρίσκεστε εύκολα και γρήγορα προσθέτοντας απλά τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι και στη συνέχεια μεταβαίνοντας στην σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελίας.
Τηλεφωνική Παραγγελία: Καλέστε μας καθημερινά στο 23210-51193 μεταξύ 09:00-20:30 για να σας βοηθήσει το τηλεφωνικό μας κέντρο στο να καταχωρήσουμε μαζί μία παραγγελία.
Μπορείτε να ελέγξετε την πορεία εξέλιξης της αποστολής σας πληκτρολογώντας των κωδικό αποστολής (tracking number) που παραλάβατε από εμάς με email στην εκάστοτε σελίδα της εταιρείας COURIER που επιλέξατε.
ΕΛΛΑΔΑ: Οι Εταιρείες courier που συνεργαζόμαστε είναι η ACS COURIER και η ΕΛΤΑ όπου σας δίνεται και η δυνατότητα να επιλέξετε αυτήν που σας βολεύει περισσότερο στην σελίδα ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Ανάλογα με το τελικό βάρος της παραγγελίας σας διαμορφώνεται και το κόστος μεταφοράς.
Στο MYPETPHARM.GR μπορείτε να αγοράσετε τα προιόντα μας έχοντας την επιλογή πληρωμής με τρεις διαφορετικούς τρόπους. 1. Μέθοδος Αντικαταβολής. Η Πληρωμή γίνεται με την παραλαβή της παραγγελίας όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της Courier που έχετε επιλέξει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και αφού σας παραδώσει το δέμα θα σας ζητηθεί να πληρώσετε με μετρητά την αξία της παραγγελίας σας. Το κόστος για την υπηρεσία της αντικαταβολής μπορείτε να το γλιτώσετε αν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω Κάρτας. 2. Πληρωμή μέσω Κάρτας - Χωρίς έξτρα επιβάρυνση. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας επιλέγοντας την πληρωμή μέσω Κάρτας, είτε πρόκειται για Χρεωστική, είται πρόκειται γαι Πιστωτική, το κατάστημα MYPETPHARM.GR δέχεται κάθε είδους κάρτα και με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να εξοικονομήσετε στην τελική τιμή της παραγγελίας σας τα χρήματα που θα δίνατε στην εταιρεία COURIER για την υπηρεσία της αντικαταβολής. 3. Πληρωμή μέσω Paypal Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσω της εταιρείας PAYPAL όπου και εδώ ΔΕΝ επιβαρύνεστε με κάποια έξτρα χρέωση παρά μόνο με τα έξοδα για την αποστολή. Η πληρωμή μέσω Paypal γίνεται εύκολα και γρήγορα αφού διαθέτετε λογαριασμό και μόνο με 2 κλικ μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Όλες οι πληρωμές που γίνονται μέσω κάρτας διατηρούνται αυτομάτως σε ένα πεδίο της Τράπεζας Εθνικής όπου και συνεργαζόμαστε και παραμένουν ενεργές μέχρι να ολοκληρώσουμε την παραγγελία σας και να πραγματοποιήσουμε την αποστολή. Αφού λάβετε το μήνυμα της επιβεβαίωσης αποστολής από εμάς, τότε και μόνο τότε έχουμε την δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε αποδοχή των χρημάτων σας από την τράπεζα. Ωστόσο, για όσο παραμένει η συναλλαγή σας ενεργή στο ενδιάμεσο σημείο της Τράπεζας Εθνικής, μας δίνεται η δυνατότητα να πατήσουμε ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ σε περίπτωση που κάτι πήγε στραβά με την παραγγελία σας ή έχετε ζητήση Ακύρωση παραγγελίας και το ποσό θα εμφανιστεί ξανά στην κάρτα σας εντός λίγων ημερών. Επίσης σε περίπτωση που αλλάξει το τελικό ποσό της παραγγελίας σας λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας σε κάποιο προϊόν, μας δίνεται η δυνατότητα να επεξεργαστούμε το ποσό της πληρωμής σας και να πατήσουμε αποδοχή για το ποσό της ΝΕΑΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ που προκύπτει από την παραγγελία σας και τα υπόλοιπα χρήματα θα επιστρέψουν πάλι εντός λίγων ημερών στο λογαριασμό σας. Υ.Γ Σε περίπτωση ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΣΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ η πίστωση γίνεται ξανά στον λογαριασμό σας και ΘΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ στο σύνολο των χρημάτων σας του τραπεζικού σας λογαριασμού ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΝΕΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ απο εμάς προς τον λογαριασμό σας.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 30 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν, επιβαρυνόμενοι το κόστος μεταφοράς. Έτσι μπορείτε να αγοράσετε με ασφάλεια ότι επιθυμείτε χωρίς το άγχος της επιλογής σε τυχόν λάθος μέγεθος κλπ. Για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων μπορείτε να ολοκληρώσετε την φόρμα επιστροφής που θα βρείτε στον λογαριασμό σας μέσα στο MyPetPharm, επίσης μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο 23210-51193 και σε συνεννόηση με τον υπάλληλο μας θα ολοκληρώσουμε μαζί την αντικατάσταση των προϊόντων που επιθυμείτε.
Κάθε φορά που ολοκληρώνετε κάποια παραγγελία στο MyPetPharm, αυτόματα λαμβάνετε και ένα ενημερωτικό email αναλυτικά με τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν λάβατε το mail το πιθανότερο είναι να κάνατε κάποιο λάθος κατά την συμπλήρωση των στοιχείων και να μην εισάχθηκε σωστά το email σας ή το μήνυμα που σας στείλαμε για άγνωστο λόγο έχει μεταφερθεί στον φάκελο με τα ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΑ. Ελέγξτε προσεκτικά το email σας και αν όντως δεν λάβατε κάποια ενημέρωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε στο info@mypetpharm.gr είτε τηλεφωνικά στο 23210-51193.